FAQ

/FAQ
FAQ2019-03-07T12:40:16+00:00

Veelgestelde Vragen

Zit er een pauze in de voorstelling?2019-03-07T12:35:09+00:00

Dit wisselt per voorstelling en artiest. Vaak weten wij dit pas op de avond zelf en kunnen wij u dit niet van te voren melden.

Wat zijn de openingstijden van Theaterpand Weesp?2019-03-07T12:35:25+00:00

Het theater is open één uur voor aanvang van de voorstelling. Wij raden u aan om half uur voor aanvang aanwezig te zijn.

Waar kan ik parkeren bij het theater?2019-03-07T12:34:07+00:00

U kunt bij Theaterpand Weesp parkeren tegen het pand aan. Mochten deze plaatsen vergeven zijn, kunt u parkeren bij een van de bedrijven aan de overkant van het theater. Theaterpand Weesp beschikt niet over speciale invalideparkeerplaatsen.

U wordt verzocht NIET te parkeren op de parkeerplaats achter het theater.

Kan ik ook telefonisch reserveren?2019-03-07T12:31:18+00:00

U kunt bij ons alleen via de website reserveren. Voor rolstoelplaatsen, kunt u een mail sturen aan info@zone1380.nl. Geef hierbij duidelijk aan om hoeveel kaarten het gaat en voor welke voorstelling.

Kan ik na aanvangstijd nog naar binnen?2019-03-07T12:34:50+00:00

Vanwege de intieme sfeer van Theaterpand Weesp, is het na aanvang niet meer mogelijk om nog toegang tot de zaal te krijgen. Wij vragen u daarom een half uur voor aanvang aanwezig te zijn.

Kan ik mijn gekochte kaarten retourneren?2019-03-07T12:32:11+00:00

Theaterpand Weesp neemt geen gekochte kaarten terug en deze kunnen niet worden geruild voor een andere voorstelling. Bij annulering vanuit een artiest of het theater krijgt u het geld retour gestort, op het gebruikte rekeningnummer.

Ik heb een vraag die hier niet bij staat, wat kan ik doen?2019-03-07T12:36:08+00:00

Mocht u nog een vraag hebben, kunt u mailen naar info@zone1380.nl.

Ik ben mijn tickets kwijt, wat nu?2019-03-07T12:32:29+00:00

Mocht u uw kaarten niet meer kunnen vinden in uw mail, kunt u een mail sturen aan info@zone1380.nl. U krijgt ten alle tijden een reactie, echter kan dit soms iets langer duren dan u van ons gewend bent.

Hoe weet ik waar ik zit?2019-03-07T12:33:44+00:00

Bij Theaterpand Weesp koopt u tickets voor een voorstelling/evenement. Wij hebben geen vaste plaatsen.

Hoe reserveer ik een Rolstoelplaats?2019-03-07T12:30:40+00:00

Als u een rolstoelplek wilt reserveren, kunt u een mail sturen aan info@zone1380.nl.  Geef hierbij duidelijk aan om hoeveel kaarten het gaat en voor welke voorstelling.

Hoe kan ik vriend worden van Theaterpand Weesp?2019-03-07T12:35:45+00:00

Voor aanvang van het nieuwe seizoen worden de vriendenpassen verkocht. Per seizoen hebben wij er maar 15, dus wees er snel bij!

Hoe kan ik reserveren voor een voorstelling/evenement?2019-03-07T12:30:17+00:00

U kunt reserveren via onze website. U ontvangt een bevestigingsmail en een mail met de tickets voor de voorstelling of het evenement. Deze dient u mee te nemen op de dag zelf. Dit mag uitgeprint of op uw telefoon.

Heeft Theaterpand Weesp ook een wachtlijst?2019-03-07T12:33:24+00:00

Wij maken bij uitverkochte voorstellingen geen wachtlijst aan.

Deze website gebruikt alleen analytische cookies (geanonimiseerd) en functionele cookies Akkoord